Veelgestelde vragen
Vragen over Reserveren
Moet er vooraf gereserveerd worden?Hoe kan ik reserveren?
Kan ik meerdere activiteiten te gelijk reserveren?
Kan ik een activiteit ook in optie plaatsen?
Ik wil graag reserveren voor de avond, kan dat?
Kan ik mijn activiteit annuleren?
Ik kom met minder personen. Kan ik daar nog iets aan doen?
Gaat de activiteit door bij slecht weer?
Vragen over Activiteiten
Hoelang duren de activiteiten?Moet ik binnen de aangegeven tijdsduur weer terug zijn?
Kan ik activiteiten met elkaar combineren?
Kan ik een activiteit van de Veluwe Specialist combineren met een overnachting?
Kan ik een activiteit met een lunch bijboeken?
Kan ik zelf eten en drinken meenemen voor onderweg?
Mag ik onderweg wisselen van voertuig?
Kan ik materialen ook voor meerdere dagen huren?
Verkopen jullie ook fietskaarten met daarop de fietsknooppunten?
Vragen over Betalen
Hoe kan ik betalen bij de Veluwe Specialist?Hoe maak ik een iDEAL betaling?
Wat is de minimale besteding?
Vragen over Cadeaubonnen
Kan ik de activiteiten van de Veluwe Specialist ook cadeau doen?Hoelang is een cadeaubon geldig?
Vragen over Groepssamenstelling
Wat is de maximale groepsgrootte?Wat is de minimale groepsgrootte?
Kan ik ook voor een bedrijfsuitje bij de Veluwe Specialist terecht?
Vragen over Legitimatie
Moet ik mij bij de Veluwe Specialist legitimeren?Wat moet ik meenemen als ik iets huur bij de Veluwe Specialist?
Vragen over Locatie
Waar is de Veluwe Specialist gevestigd?Waar kan ik parkeren in Garderen?
Is er gelegenheid om naderhand te barbecueën?
Is er een kleedruimte aanwezig?
Is er een invalide toilet aanwezig?
Kan ik ook gebruik maken van horeca op locatie zonder dat ik een activiteit heb gedaan bij de Veluwe Specialist?
Waar kan ik parkeren in Otterlo?
Vraag en antwoord
Vragen over Reserveren
Hoe kan ik reserveren?
Je kunt reserveren door online de activiteit aan te klikken en op de knop reserveren te klikken. Hier volgt een invulschema, waarbij exact de voorraad naar voren komt. Zo weet je precies of er nog beschikbaarheid is voor je gewenste activiteit en kan je deze direct boeken en betalen. Vervolgens ontvang je een bevestigingsmail van de reservering.
Gaat de activiteit door bij slecht weer?
Al onze activiteiten gaan bij regen gewoon door. Alleen bij noodweer, zoals hagel, onweer of zware windstoten kiezen wij er voor om de activiteit niet door te laten gaan. Wij zullen dan zelf contact opnemen en een oplossing aanbieden. Zo lang je niks van ons hoort zal de activiteit dus gewoon door kunnen gaan. Check voor meer informatie onze algemene voorwaarden.
Vragen over Activiteiten
Moet ik binnen de aangegeven tijdsduur weer terug zijn?
Ja, heb je bijvoorbeeld voor het ochtendblok gereserveerd dan kan het zijn dat de materialen in de middag opnieuw verhuurd zijn. Vandaar dat wij je vragen om op de aangegeven tijd uiterlijk weer terug te zijn. In de routes zijn verschillende horecagelegenheden meegenomen, in de tijdsplanning is ook rekening gehouden met meerdere stops.
Kan ik activiteiten met elkaar combineren?
Dit wordt heel veel gedaan. Zeker ook met familie/vrienduitjes; zie als voorbeeld de mogelijkheden bij de groepsuitjes. Heeft u een vraag over andere combinaties of dat het zal passen in uw tijdschema neem dan gerust telefonisch contact met ons op. Wij helpen u graag verder.
Kan ik een activiteit van de Veluwe Specialist combineren met een overnachting?
Ja, de Veluwe Specialist heeft contacten met meerdere hotels, campings, bungalowparken, groepsaccommodaties en B&B's.
Klik hier voor de hotels.
Klik hier voor de campings en bungalowparken.
Klik hier voor de groepsaccommodaties
Klik hier voor de Bed & Breakfast's
Kan ik een activiteit met een lunch bijboeken?
Al onze (fiets)routes gaan langs diverse horecalocaties, waar u eventueel een lunch kunt gaan nuttigen. Voor groepen hebben wij de mogelijkheid om een lunchbuffetje bij te boeken. Dit kan bij de vestiging Harderwijk of Uddel. Als u dit wenst neemt u dan telefonisch contact op met groepsreserveringen of via aanvragen@veluwespecialist.nl
Vragen over Betalen
Hoe kan ik betalen bij de Veluwe Specialist?
Je kan bij ons per pin of iDEAL betalen, wij nemen geen contante betalingen aan. Wanneer je van tevoren reserveert kan je alleen via iDEAL betalen en is het niet mogelijk om op locatie te pinnen. Indien je niet van tevoren wilt betalen kan je alleen op de dag zelf reserveren en betalen per pin bij aanvang van de activiteit. Voor Belgische of Duitse klanten is er de mogelijkheid om te betalen met Bancontact/MisterCash of GiroPay.
Hoe maak ik een iDEAL betaling?
Direct na het reserveringsschema wordt je doorverwezen naar de iDEAL betaling. Kies jouw bank en je kunt de betaling hiermee starten. Ondertussen ontvang je een bevestigingsmail van de reservering en op het moment dat de betaling is verwerkt ontvang je hier ook een betalingsbevestiging van.
Vragen over Cadeaubonnen
Kan ik de activiteiten van de Veluwe Specialist ook cadeau doen?
Ja, de Veluwe Specialist beschikt over cadeaubonnen. Er zijn verschillende geldbedragen beschikbaar. De ontvanger kan dan zelf bepalen welke activiteit hij/zij kiest. Zo kan je bijvoorbeeld een E-chopper tour voor 2 personen cadeau doen! Je kunt de cadeaubon hier bestellen. De cadeaubon is overigens ook te verzilveren bij Klimbos Garderen.
Vragen over Groepssamenstelling
Kan ik ook voor een bedrijfsuitje bij de Veluwe Specialist terecht?
De Veluwe Specialist is voornamelijk gericht op particulier en kleine bedrijfsuitjes. Voor de grote aanvragen werken wij nauw samen met SOS Events. SOS Events is bekend om haar maatwerk en grote aanbod van activiteiten. Voor een bedrijfsuitje op maat kan je dus ook contact op nemen met SOS Events. Dit kan door te bellen naar 0577-401506 of een e-mail te sturen naar sos@bedrijfsfeest.nl. Wil je vast een impressie opdoen van het aanbod van SOS Events? Klik dan hier.
Vragen over Legitimatie
Wat moet ik meenemen als ik iets huur bij de Veluwe Specialist?
Wij vragen je altijd om een kopie te maken van een identiteitskaart of rijbewijs. Dit is een vorm van borg. Wij gebruiken hierbij covers, zodat alleen de gegevens worden gekopieerd die wij wettelijk mogen kopiëren. Daarnaast vragen wij bij sommige activiteiten een borg. Dit staat altijd bij de activiteiten vermeldt. Als laatste vinden wij het natuurlijk fijn als je je goede humeur meeneemt!
Vragen over Locatie
Waar is de Veluwe Specialist gevestigd?
De Veluwe Specialist is gevestigd in Garderen, Harderwijk, Hoenderloo, Otterlo en Uddel. De adresgegevens zijn te vinden op onze contactpagina.
Waar kan ik parkeren in Garderen?
Bij de Veluwe Specialist in Garderen kan je parkeren bij de kerk in het dorp of bij het Dorpshuis de Wardborg. Beide parkeerplaatsen zijn gratis
Is er gelegenheid om naderhand te barbecueën?
Bij onze locaties in Uddel en Harderwijk hebben wij een groot terras waar je met grote groepen gezellig kan barbecueën. Dit kan al vanaf 15 personen. Klik hier voor de BBQ arrangementen.